okładka

Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością

Bałachowicz, Józefa, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka (Warszawa)

Rok wydania: 2009.

Nauczanie początkowe, Personalizm

dostępne:

0 z 1

Autor
Bałachowicz, Józefa
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka (Warszawa)
Tytuł
Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością
ISBN
978-83-61121-07-7
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP,
Rok wydania
2009.
Objętość
335 s. :
Rozmiary
25 cm.
UKD
373.2
141.144
Hasła przedmiotowe
Nauczanie początkowe
Personalizm
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 321-335. Bibliogr. s. 321-335.
020
%a 9788361121077
080
%a 373.2
080
%a 141.144
100
%a Bałachowicz, Józefa
245
%a Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : %b między uprzedmiotowieniem a podmiotowością /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, %c 2009.
300
%a 335 s. : %b il. ;%b il. ; %c 25 cm.
504
%a Bibliogr. s. 321-335.%a Bibliogr. s. 321-335.
650
%a Nauczanie początkowe
650
%a Personalizm
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka (Warszawa)
920
%a 978-83-61121-07-7

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 08832p
Sygnatura: 372.4
Status: W wypożyczeniu
Termin zwrotu: 2024/07/24

Najczęściej wypożyczane